3 doorslaggevende argumenten om voor de voorspelbaarheid van PPC te kiezen

Over relatietherapie en Madame Soleil

“Jij bent zo voorspelbaar!” Wanneer een partner dat in een relatie aan jou meedeelt, weet je wel hoe laat het is. Je kan beter je koffers beginnen pakken. En even later je biezen. Saai, vervelend, voorspelbaar, zo wens je niet door het leven te gaan, toch?

Het is precies omwille van die zekerheid dat Lotus Bakeries voor PPC kiest en blijft kiezen. U heeft hun smaak te pakken, vindt ze regelmatig terug bij uw koffie of thee, u weet ze liggen in uw favoriete winkel: Speculoos of Speculoospasta, Madeleine, Frangipane, Wafels, .... Over de smaak, de vorm, de textuur van al dit lekkers hebben wij geen uitspraak te doen. Over hun verpakking des te meer...

Als het om de relaties van PPC met haar partners gaat daarentegen, vinden we het bijzonder prettig om als voorspelbaar geboekstaafd te staan. Met enig voorbehoud voor saai of vervelend, beschouwen we voorspelbaarheid als een groot compliment. Een geuzennaam.

Rood, roder, roodst

Essentieel voor de brand Lotus Bakeries, is het specifieke rood van hun logo. Onze specifieke kleuraanpak zorgt ervoor dat - onafhankelijk van de gekozen productiemethode - dat rood er overal precies hetzelfde uitziet. Karton, papier, shrink foil, ... PPC brengt de kleurvereisten van deze dragers in kaart en stemt de productiefiles erop af. Zo kunnen we kleuruniformiteit garanderen. Vervolgens controleren we ook de (kleur)uniformiteit binnen de verschillende productgroepen.

Transparency

Met Process Gearbox, het online process management systeem van PPC controleert Lotus Bakeries alle verpakkingsworkflows. We maken ze transparant en traceerbaar op elk tijdstip. Zo’n gecentraliseerd en volledig geautomatiseerd project en process management systeem bespaart kosten, verkort tijdsbestedingen en verhoogt de efficiëntie. Voorspelbaarheid hoeft dus niet saai te zijn, dat voorspelden we toch?